Powoli mija mi kolejny rok pracy z pacjentami i kolejny rok udoskonalania moich usług (a kto to obronił podyplomówkę na 5? no kto? :P) oraz ułatwień w dostępności dla pacjentów. Także myślę, że czas na aktualizację wpisu o aplikacji, z której moi pacjenci korzystają na co dzień w czasie naszej współpracy. Bo jakby nie było – AvoDiet nie stopuje – także rozwija się cały czas, by zarówno pacjenci, jak i specjaliści mieli lepiej 😀
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem gadżeciarzem. Większość mojego życia zawodowego spędzam w komputerze, tablecie lub w telefonie. Życie prywatne także mocno powiązane jest z aplikacjami – odkurzacz, lodówka, nawilżacz, prowadzenie finansów, zakupy… Także naturalnym jest, że apka do diet ma tutaj także swoje miejsce.
Ze strony dietetyka apka AvoDiet, póki co, daje mi możliwość czatowania z pacjentami (czekam na nowe funkcje!), ale ze strony pacjenta, w porównaniu do tego co opisywałam wcześniej, mamy trochę nowości!
Ale najpierw szybki skrót, dla tych, którym nie chce się wracać do poprzedniego wpisu.
- W apce dostępna jest rozpisana dieta, wraz z możliwością oceny posiłków, dodania do nich notatki (widzianej przez dietetyka), oznaczenia posiłku zjedzonego, oznaczenia czy smakował lub nie, skakania w kalendarzu do innych dni, oraz (w zależności od ustawień włączonych przez specjalistę): kaloryczność dni, posiłków, możliwość wymiany potraw między posiłkami, między dniami oraz z poprzednich jadłospisów
- Mamy także listę zakupów, którą można tworzyć samodzielnie z produktów spoza planu, można także dodawać poszczególne posiłki z rozpiski lub całą rozpiskę
- Aplikacja dostępna jest zarówno w motywie jasnym, jak i ciemnym
- W zależności od opcji włączonych przez dietetyka, mamy dostęp do poprzednich jadłospisów.
A poza tym to, na co czekałam czyli…
CZAT z dietetykiem!!! I to nie takie pisanie i już. W rozmowie możemy dodawać emotki, zdjęcia oraz pliki. A po włączeniu odpowiednich ustawień w aplikacji (w ustawieniach telefonu), AvoDiet wysyła powiadomienia na telefonie o nowej wiadomości! Powiadomienia wpadają także na maila.
Powiadomienie pojawi się także, gdy w aplikacji pojawi się nowa rozpiska.
Kolejna funkcjonalność, na którą czekałam, to możliwość wpisania pomiarów, które w programie widoczne są dla dietetyka. U swoich pacjentów obserwuję, że jest to ogromne ułatwienie. Pracujemy na raportach w pdf (co dwa tygodnie), gdzie zbieram informacje o zachciankach, samopoczuciu i także pomiarach, ale zdecydowanie łatwiej wpisać je rano w apkę (w czasie mierzenia i ważenia), niż spisać na kartkę czy w telefon i potem do pliku. Także dla mnie to ogromny, wyczekiwany plus.
Nie wiem jak Wy, ale ja jestem pod ogromnym wrażeniem, tego jak Avo zasuwa z rozwojem. Bo przecież nie tylko aplikacją się zajmuje. Choć czekaj, wiem jak Wy. A przynajmniej moi „Wy”. Duża część moich pacjentów, szczególnie ADHDowców ogromnie chwali sobie korzystanie z rozpiski w telefonie, a lista zakupów nie raz była kwitowana ogromnym WOW!
I czat. Czat to naprawdę sztos. W czasie pracy wyłączam powiadomienia messendzera, żeby mnie nie rozpraszał, ale kontakt z pacjentami jest dla mnie bardzo ważny – plumknięcie telefonu informujące o wiadomości o pacjenta, a nie „może pacjent, może ktoś inny” to ogromne ułatwienie. Widzę także, że pacjentom też jest na rękę komunikować się ze mną przez dedykowany do tego program – choć nie zdarzyło mi się pytać o powody, więc drogi pacjencie – chętnie dowiem się czemu 😀
Poniżej podrzucam Wam kilkuminutowe nagranie, jak aktualnie wygląda aplikacja, jak z niej korzystać. Jeśli to jest zbyt mało czytelne… to w apce, w ustawieniach macie link do dodatkowej instrukcji!
Apka dostępna jest zarówno na androida, jak i iOSa, także każdy z Was może kontaktować się ze mną (lub swoim dietetykiem pracującym na Avo) bez problemu 😀
Dodaj komentarz